قلب طلایی

قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

در شهر «تایچونگ» تایوان رستورانی افتتاح شده که تمام وسایل آن از کارتن و کاغذ ساخته شده است. این رستوران جالب کاغذی توجه عده زیادی را به‌خود جلب کرده و خیلی از مشتریانش تنها برای این که یکبار تجربه غذا خوردن در چنین رستورانی را داشته باشند به آن می آیند.
مشتری‌های این رستوران بر روی صندلی‌هایی از کارتن می‌نشینند و گارسن‌ها غذا و نوشیدنی مشتری‌ها را در ظروف کاغذی به آنان تقدیم می‌کنند.
صاحب این رستوران «هانگ فانگ لیانگ» است که در جوانی در یک شرکت چاپ و نشر کار می‌کرد و همین موجب شده تا وی مهارت و تجربه بسیاری در صنعت کاغذ به دست آورد.
وی پس از بازگشت به زادگاهش شرکت تولید کاغذ «هانگ فانگ لیانگ» را تاسیس کرد که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کاغذ در این کشور به شمار می‌آید.
موفقیت شرکت «هانگ فانگ لیانگ» موجب شد تا لیانگ در سال ۲۰۰۷ یک بوستان کاغذی بسازد. وی معتقد است که مردم نمی‌دانند که چگونه با کاغذ کار کنند و به همین دلیل وی این بوستان را با کاغذ درست کرده است.
آخرین کار این هنرمند تایوانی ساخت رستورانی با کاغذ و کارتن است.

zimg 001 11 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 002 21 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 003 31 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 004 41 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 005 51 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 006 61 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!



[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:9 ] [ زهرا ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت